piątek, 13 grudnia 2013

Taki catering to fundament świetnej imprezy!

Nigdy nie miałam dobrej pamięci, a moja skleroza daje o sobie znać zawsze w czasie czyichś imienin. Tym razem trafiło na święto mojego faceta. W spożywczaku nie byłam, w domu bałagan, a ja spędzę najbliższą godzinę w drodze z pracy. Zamówienie pizzy nie jest dobrym pomysłem, bo przecież miało być uroczyście… Dzisiaj nie dam plamy-pomyślałam i zatelefonowałam do Powozowni: http://www.powozownia.pl/imprezy-firmowe-okolicznosciowe/ (za namową znajomej z biura). Zamówiłam żeberka, spaghetti, sałatkę jarzynową i gołąbki, na deser poprosiłam o jakieś 2 gatunki ciasta, a sama weszłam do sklepu po drodze z pracy i kupiłam dwie butle wina. Impreza była w 100% sukcesem, a mój ukochany bardzo zadowolony! Zdjęcia pochodzą ze strony: Restauracja Powozownia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz