niedziela, 15 grudnia 2013

Dobry fryzjer to prawdziwy przyjaciel każdej kobiety.

Moja ostatnia wizyta w zakładzie fryzjerskim była całkowitą klapą. Nie dość, że nie jestem usatysfakcjonowana efektem końcowym, to wydałam na to dużo więcej, niż sądziłam. Zdenerwowała mnie sprawa związana cennika fryzjerki u której byłam – ceny w nim przedstawione były zupełnie różne niż te w rzeczywistości, nie muszę rzecz jasna wyjaśniać, że sporo wyższe. Spotkałam jakiś czas temu tzw. e-koszyk na portalu jakiegoś zakładu fryzjerskiego. To bardzo dobre rozwiązanie – wszystko jest proste i oczywiste, cena zostaje policzona na podstawie wiadomości o długości włosów klientki i tego, jakie zabiegi chcemy zastosować, co pozwala nam zaoszczędzić i pieniądze oraz nerwy. Jeśli miałaś podobny problem, zerknij tu: http://www.fryzjerzy.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz